woensdag 10 juni 2020

Noorse kindertrui

Het is dan wel zomer maar ik ben een beetje tegendraads want ik brei voor de winter.
Dit Noorse kindertruitje is een cadeautje voor een babytje dat eind december 1 jaar wordt. En dan zou het jacquard truitje goed van maat moeten zijn.


Het patroontje en de beschrijving vond ik bij Drops garnstudio: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=8793&cid=7

Ik heb gebreid met grijsgroen en ecru garen , merino extra fine van Drops en met Lang Classico, merino & katoen, in de blauwe kleur.




6 opmerkingen:

  1. OOOOOOooooh!!!! Wat gaat dat baby'tje daar mooi mee zijn. Ik ben nu al helemaal verliefd op die trui. Super lief van jou! Dikke poen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo'n trui hadden mn zus en ik vroeger ook. Die breide mijn moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is met liefde gemaakt, dat zie je. En een hoop engelen geduld. Je mag fier zijn op je werk!
    lieve gr bi

    BeantwoordenVerwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...