zondag 2 september 2012

Sfeerverlichting in gips

Hier zijn ze dan, mijn theelichtjes en lampen in gips. Samen met collega Helena ontwierp ik ze voor de nieuwe kvlv cursus "sfeerverlichting in gips" voor het werkjaar 2013. De cursus is een vervolg op "design schalen in gips" die dit jaar op het programma staat en een groot succes kent in de afdelingen. Hopelijk kan deze dat succes evenaren. Dit keer werkten we met allerlei natuurlijke materialen zoals vezels van katoen en vlas, draden van uitgerafelde stoffen, vogelnest materiaal, verschillende stoffen waaronder kant en andere. Als mal gebruikten we vormen uit glas, piepschuim en ook soms een ballon. Een oude lampenkap kreeg door het gebruikte materiaal en de gips een heel vernieuwd uitzicht.

Mijn ontwerpen:














Helena's ontwerpen:




                                   

4 opmerkingen:

  1. Wat is dit allemaal weer supermooiiiii!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Emmy, Ik heb deze vorming meegevolgd en het was ook geweldig leuk! De voorwerpen zijn ook in het echt heel mooi en ik wou je nog eens bedanken voor de heel fijne en duidelijke les! Ik heb er veel aan gehad. Groeten,
    Rozelinde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Rozelinde voor het reageren op mijn blog. Het doet deugd te horen dat de vorming voor jou is meegevallen.

      Verwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...