zaterdag 7 maart 2020

Gebreid babyvestje met ajourmotiefje

Dit vestje voor een babytje van 6 maanden is klaar om te verzenden. Maandag gaat het als pakketje op de post, hoog tijd want straks is het te klein.






De beschrijving voor het vestje vond ik in het breiboek van Katia, nr. 84/ Lente - zomer, 50 creaties voor baby's. Het is gebreid met cotton cachmire in een heel lichte bleek-oudrozekleur. Hopelijk valt het in de smaak.

Mijn volgende breiwerk is een puntsjaal in wording, met Rico creative wool dégradé super 6, 800 m/bol, kleur rood nr. 38226.009




8 opmerkingen:

  1. Hoe een elegant vestje is dit en de kleur is zo zacht als de wol zelf
    gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief vestje! Ik zou het ook graag aan zien 😉
    Mooie kleur zocht je voor je sjaal uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooi vestje. Ik hier maar hopen dat het voor dat baby'tje is dat ik ken? ;-) Dat is er in ieder geval eentje dat prachtig met die kleur staat. Je sjaal wordt ook weer schitterend. Prachtige wol.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is dat vestje voor dat baby'tje. Het is dan wel roze maar in een gedempt tintje. En nu ik geen lesvoorbereidingen meer moet maken kan ik nog wel eens wat breien voor de kleintjes.

      Verwijderen
    2. JOepiE! Ik had het stiekem al getoond en het viel helemaal in de smaak bij de dochter. Had niet anders verwacht. Het mutsje dat vorige keer te klein was, past trouwens voor nummerke 2 perfect. Kleiner koppeke heeft ons minimevrouwke. ;-) En alvast een hele dikke mercie.

      Verwijderen
    3. Bedankt, en met zoveel goesting gedaan.

      Verwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...