vrijdag 23 mei 2014

Kolsjaal met vierkantjes

Nee, ik heb de sjaal nog niet gehaakt maar het is wel de bedoeling. Gisteren ben ik begonnen met het haken van de eerste 3 vierkantjes met margriet motief. Nu wil ik deze vierkantjes verwerken tot een zomers kolsjaaltje. Ik haak met katoenen garen in pastelkleurtjes, 'candy' van het merk Katia . Hoe het resultaat zal zijn is afwachten want ik heb geen foto of beschrijving van zo'n sjaal maar ik zag al wel iets in die aard. De werkbeschrijving van de vierkantjes vond ik in 'Haken', alle steken verzameld van Betty Barnden. 




8 opmerkingen:

  1. Precioso.!!!
    Un saludo desde Andalucía (España)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt mooi! Heet dat nu ook een granny? Of toch niet?
    Mooie wol! Met welk nummer van haaknaald werk je!
    Merciekes om de werkbeschrijving zo mooi mee te geven. Dit komt op mijn pinterestbord!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of het mooi wordt, dat moet ik nog afwachten. Ik haak met 2,5.
      Eigenlijk is dit ook een granny maar dan geen traditionele hè.
      ook een fijn weekend.

      Verwijderen
  3. Es muy bonito el dibujo, quedará muy bien l bufanda.

    *Pilar*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel, Pilar
      groetjes,
      Ymme

      Verwijderen
    2. Ben verzot op "vierkantjes" maken. Uw wol die je gekozen hebt vind ik echt heel mooi van kleur. Gaat ongetwijfeld een super mooie colsjaal worden. Fijn weekend, grts, Tinne

      Verwijderen
    3. Dank je wel Tinne, ook nog een fijne zondag.
      groetjes,
      Ymme

      Verwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...