zondag 5 januari 2014

Kleurrijke maandag



6 opmerkingen:

  1. Kies jij dat nu helemaal zelf die kleurtjes aan de hand van de foto? Knap hoor!
    Eigenlijk heb ik geen favoriete kleurrijke maandag... vind ze allemaal mooi! Deze zou heel mooi zijn voor zo'n CALsprei... alleen past dat dan weer niet met de oranje tinten hier thuis ... jammer... enfin 't is weer schoen! En de foto ook! Zelfgemaakt? Of de echtgenoot? Precies bloemsuiker over de besjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom je effe een fijne week wensen. Mooie foto zoals steeds! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het complement. Tot nu toe zijn al de foto's van eigen hand en de kleurtjes zoek ik zelf uit de foto bij elkaar. Vanaf nu post ik maar om de 14 dagen 'kleurrijke maandagen'. Ik moet dringend foto's maken maar had eigenlijk op wat sneeuw gerekend. Straks moet ik ontluikende planten fotograferen als dit weer blijft aanhouden. Al roep ik nu ook weer niet op sneeuw !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,m leuk dat je mij bent gaan volgen. Ik ga je terug volge. Ik heb ook al een paar lekkere recepten gezien bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice colors! would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Querida Ymme, gracias por su visita y comentario!!! Soy Lic en artes plásticas y amo el arte, como verá en mi blog vinculo el arte y la moda. Adoro dar a conocer a grandes y jóvenes talentos. Es increíble las vueltas de la vida pero su ahijada ya formó parte de uno de mis post, sus trabajos son hermosos y aquí le envío el enlace del post para que lo disfrute y se lo haga llegar a ella...http://fashionadictas.blogspot.com.es/2012/06/chado-ralph-lauren-y-las-pinturas-de.html
      Encantada de conocerla y espero sigamos en contacto!!!!

      Verwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...