zaterdag 23 juni 2012

Ik mis de zon

We zijn net terug van drie weken vakantie in het zuiden van de Ardèche in Frankrijk, zo een 960 km van hier. De blauwe luchten en de zonovergoten landschappen met de lavendelvelden, de wijn- en olijfgaarden, de amandel- en vijgenbomen, de moerbeibomen en de cypressen, de vele kersenlaars en abricozenbomen , de kleine, tegen een bergflank geplakte dorpjes, ik mis het allemaal. Hoe ik ook hou van de zuiderse sfeer, toch ben ik weer blij dat ik thuis ben. Er weer tegenaan kunnen, noemen ze dat ! En de zon, die wilde niet meekomen maar ik ben er zeker van, ze komt wat later. En om in de sfeer te blijven nog enkele foto's genomen door mijn man.


















2 opmerkingen:

  1. Mooie vakantieplaatjes. Net of ze uit een vakantiebrochure komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Christine, ik geef de pluim door aan mijn fotograaf !

    BeantwoordenVerwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...