vrijdag 8 juni 2012

Oregano

Eindelijk ben ik er aan begonnen. Enkele jaren geleden kocht ik een lapje zwarte aïda stof en een boekje met telpatronen voor het borduren van kruiden met DMC linnen splijtgaren. De aïda is een gemakkelijk aftelbare stof voor het borduren van kruissteken. Ze is verkrijgbaar in verschillende groottes wat betreft de kruisjes. De aïda die ik gebruik is bestemd voor heel kleine kruisjes van 7 per cm. Ik werk dan ook met een loepje om het borduren te vergemakkelijken. Het werkje wil ik klaar hebben voor de tentoonstelling van 't Vingerhoedje want het thema is deze keer : "keuken en tuin". Ik heb gekozen voor kruid "oregano".
Het is de bedoeling dat het borduurwerkje op het deksel van een zelfgemaakte kartonnen doos terecht komt. Als het zover is dan toon ik wel een foto.


1 opmerking:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...