dinsdag 17 januari 2017

Blog verjaardag

Niet te geloven maar mijn blog bestaat 5 jaar. Creaymme kan je niet in een bepaalde categorie rangschikken. Ik bericht over allerlei thema's en dacht er al aan mijn blog te splitsen in meerdere blogs maar dat vond ik uiteindelijk maar niks. Mijn volgers weten al lang dat ze van alles kunnen verwachten en zijn waarschijnlijk al gewoon aan de verscheidenheid van mijn blogberichten. Even een samenvattende fotocollage:

brood en broodjes bakken

zoet gebak

koken

breien

crea

kleuren paletten op maandag

tafeldecoratie

haken

uitstappen en reizen

zijdeschilderen

Ik wil dan ook mijn volgers en bezoekers bedanken om geregeld eens langs te komen en natuurlijk hartelijk dank voor jullie lieve reacties. Creaymme gaat nog een tijdje verder met bloggen.



18 opmerkingen:

  1. Die diversiteit is super ! Proficiat met de blogverjaardag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank u Emmy voor de geweldig mooie blog die je maakt het is altijd spannend, genieten, grappig !..zeker met dat verhaal over het zijde sjaaltje !:)
    Proficiat
    gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en op naar de volgende 5 jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ♪♫♪ Congratulations!! ♪♫♪ I love your blog just as it is, the variety is wonderful and coming here is always a pleasure ♥
    Hugs, Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is al een aardige tijd! 5 jaar! Gefeliciteerd en nog veel "blogplezier" gewenst.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is je geraden dat je nog een tijdje voortdoet!!! Geweldig tof heel die verscheidenheid... ik zou niet anders willen. Gefeliciteerd met je 5 jaar! Op naar nog heel veel volgende toffe jaren! Heel veel liefs. Kris van Onliemie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hiep, hiep, hoera! Proficiat Emmy met het 5-jarig jubileum van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel bedankt Christine. En dat kwam eigenlijk door jou, weet je nog.

      Verwijderen
  8. Emmy, proficiat met je 5-jarige blog. Wat een talent,ik ben telkens weer benieuwd wat je er weer opgezet hebt. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb ik deze post dus helemaal gemist!! Van harte gefeliciteerd! 5 Dikke zoenen voor jou! Xxxxx Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...