vrijdag 27 januari 2017

Frozen

Ik heb het nog maar net over mijn blogverjaardag gehad en ik kom al vertellen dat er een blogpauze aankomt. Ik zit namelijk verveeld met een geblokkeerde  schouder, een frozen shoulder zoals dat in medische termen heet, waardoor er op het bewegen van mijn 'gebruiksarm' flink de rem zit. De oorzaak is niet bekend maar ik meen die wel te kennen. Mijn jongste kleindochter is in de ban van Disney's film 'frozen' en de figuurtjes, Elza en Anna. Nieuwsgierig geworden en omdat ik ook wel van een mooie animatiefilm kan genieten, keek ik een tijdje geleden naar de film. En zie, nu ben ik er haast zeker van dat Elza mijn arm betoverd heeft. Hopelijk treed de dooi snel in en kan ik weer berichten posten.

Tot binnenkort,

Frozen Ymme

8 opmerkingen:

  1. Beterschap ! Neem de rust die nodig is, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei! En je kunt niet stilzitten hé, maar nu is de boodschap rust! Het eten van ananas werkt bij pijnlijke gewrichten las ik net in Minde & Spirit
    Stuur u heel veel liefs en beterschap
    gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww... da's geen kattenpis...
    Mama had hier 's nachts ook veel last van. Ik hoop dat dat jou bespaard blijft.
    Laat je goed voorlichten. Naar ik begreep is het soms rust, maar soms juist ook net een kwestie van de juiste therapie/oefeningen doen. Helemaal afhankelijk natuurlijk van de fase waarin je zit. Pas goed op jezelf, niet te hard van stapel lopen. Beterschap!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat het snel weer beter gaat. Wil je hier niet te lang missen! Bij ons 2 in de lappenmand... zou het in de familie zitten? Of de leeftijd? Ik bel je gauw!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jeetje ,inderdaad snel ontdooien ,liefs marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, so sorry to hear that :-(. Get well soon!!
    Hugs, Nata

    BeantwoordenVerwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...