zondag 9 februari 2020

Pannenlap in jacquard breiwerk


Als je het jacquard breien met een rondbreinaald onder de knie wil krijgen dan is het breien van deze pannenlap een goede oefening.



De afmetingen van deze pannenlap is ongeveer 23 x 21 cm. Hij is gebreid met een rondbreinaald maat 4,5 en 40 cm lengte en met een dik katoenen garen met een stekenverhouding van 18 st en 23 naalden in tricosteek voor 10 breed x 10 cm hoog

De beschrijving vond ik bij DROPS DESIGN, garnstudio maar ik gebruikte andere kleuren en wisselde af en toe de kleur voor de motieven.

Wil je de pannenlap ook breien dan vind je hier  de beschrijving.

6 opmerkingen:

  1. Knap! Jouw kleurkeuze is wel heel wat mooier, levendiger. Misschien dat ik dit eens ga proberen want rondbreinaalden en ik gaan niet goed samen wat jammer is natuurlijk. Zullen ze eens terug naar boven halen en oefenen van de week.

    Fijne zondag, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Tinne. En ja, moet je toch eens doen, want met rondbreinaalden breien is veel minder belastend dan breien met 4 naalden zonder knop. Al gaat dit natuurlijk ook hè.

      Lieve groetjes,
      Emmy

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan nog niet eens met een rondbreinaald breien. pfff. :-( Mooi die steken. Dat in ieder geval.
    Wat schrijft de mevrouw hierboven? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Die reactie kwam van een bedrijf dat helemaal niets met wat dan ook op mijn blog te maken had. Is nog al gebeurd. Eigenaardig!

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...