zaterdag 9 november 2019

Gehaakt mandje en beugeltasje in jacquard techniek

Jacquard breien kende ik al maar deze techniek toepassen op haakwerk leek me een nieuwe uitdaging.



Het patroon voor dit mandje vond ik hier bij Drops Garnstudio

Voor het beugeltasje volgde ik het patroon voor het haken van een poef,  uit het boek van Katia: Katia home 3 : model 23. Hier zie je de poef.

.

i.p.v de poef te maken met het daar voor bestemde garen,gebruikte ik een veel dunner katoenen garen: 125 m/ 50 g en werkte het af met een beugeltje.

2 opmerkingen:

  1. wat knap gedaan lijkt me nog een heel gepriegel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai. Knap weeral. Ik ben benieuwd om het binnenkort eens in het echt te zien. Heel mooi afgewerkt ook aan de binnenkant.

    BeantwoordenVerwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...