vrijdag 26 juni 2020

Vakantie in eigen tuin

Door de corona-toestand hebben we er voor gekozen om dit voorjaar en zomer niet met onze caravan op vakantie te gaan. Ik mis Frankrijk wel maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de vele zonnige dagen en onze tuin. Het is alsof ik me nu pas realiseer dat er hier buiten best wel mooie plekjes zijn en ik geniet dus met volle teugen. Ik ben tevreden met wat ik heb en zittend op een met bloemen omgeven bankje of een stoeltje waan ik mij in de Ardèche of de Provence. Ik laat je even meegenieten.


2 opmerkingen:

  1. Ik geniet mee. Ik kan het me trouwens goed voorstellen hoe mooi al die bloemen zijn bij jullie. Het wordt een mooie zomer thuis en in de nazomer nog even kamperen als het lukt. Alles op zijn tijd. Of ook niet. Dat is ook niet erg. Een fijne zomer aan de hele familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt. Je doet mij toch altijd zin en hoop krijgen in dat kamperen. Hopelijk gaat dat bij jullie lukken.

    BeantwoordenVerwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...