donderdag 15 augustus 2013

Zijdeschilderen galerij

Het liefst van al schilder ik bloemen. Aquarel op al-dan-niet  met anti-fusant ( tegen het uitvloeien van de verf) behandelde zijde en sjaals met bloemen motieven. Ik heb een enorme bewondering voor botanische schilders en ooit zou ik nog graag zo een cursus volgen. In de galerij toon ik enkele van mijn werken.

Galerij


aquarel op zijde behandeld met anti-fusant





-aquarel op zijde behandeld met anti-fusant




aquarel op zuivere onbehandelde zijde




aquarel op behandelde zijde
de vaas en de kopjes zijn ontstaan uit mijn fantasie





zijden sjaals, de bruine is beschilderde etamine-wol






landschap in aquarel op zuivere zijde

7 opmerkingen:

  1. Ik ben fan... ook al zou ik bij god niet weten wat anti-fusant is?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. anti-fusant is een produkt dat het uitvloeien van de verf op de zijde verhinderd zodat erop kan geschilderd worden als ware het papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He ymmeke. hele mooi werken! Die landschap aquarellen raakt mij in hart en ziel, mooi mooi gr bi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste tekening met de viooltjes... Daar ben ik voor verloren... Da's zo mooi en delicaat... Prachtig mooi werk Ymme !

    BeantwoordenVerwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...